Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz
2184
BLOG

T-Mobile i... nie będziesz (już) miał spokoju?

Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz Gospodarka Obserwuj notkę 24

  T-Mobile jest siódmym, co do wielkości liczby abonentów, dostawcą usług telefonii komórkowej na świecie. W Polsce posiada ponad 13 milionów abonentów.

  Klientem sieci telefonów komórkowych "Era", (a dzisiaj "T-Mobile") jestem od prawie dziesięciu lat.

  T-Mobile dba o mnie, jak i (domyślam się) o pozostałe miliony użytkowników tej sieci.

A ponieważ dba, więc oferuje ciągle nowe taryfy, możliwości i serwisy.

  A skoro oferuje, to dzwoni do mnie i wysyła do mnie SMS-y lub MMS-y.

  Nie mam przecież NIC innego do roboty, jak odbierać przychodzące rozmowy i pocztę od operatora sieci, z którym posiadam podpisaną umowę. Skoro już znają mój numer, mogą do mnie dzwonić.

  Pracownik sieciT-Mobile(należącej do spółki akcyjnej "Deutsche Telekom", największego operatora telekomunikacyjnego w Unii Europejskiej),identyfikujący się na moim wyświetlaczu zawsze pod tym samym numerem

602 90 00 00

dzwoni do mnie po raz pierwszy w miniony poniedziałek o godzinie 14:57.

I zaraz po raz drugi o 15:07.

  I wtedy odbieram i dziękuję mu za jego "ofertę.

Nie jestem nią zainteresowany.

Mogę?

Chyba nie.

  Bowiem już we wtorek T-Mobile dzwoni do mnie znowu.

Po raz pierwszy o 17:41, po raz drugi o 20:28.

W środę T-Mobile da mi spokój.

  Za to w czwartek...

W czwartek pracownik sieci T-Mobile dzwoni do mnie (średnio) prawie... co godzinę.

  Dzwoni więc po raz....

1 / o 9:23

2 / o 10:33

3 / o 11:34

4 / o 12:43

5 / o 13:40

6 / o 14:16

7 / o 16:26.

  W ciągu trzech dni roboczych pracownik sieci T-Mobile dzwoni do mnie (tylko?) jedenaście razy.

A ja..., ja "bezczelny" jestem i nie odbieram.

Raz wyciszam dzwonek, a raz odrzucam nadchodzące połączenie.

  To jednak pracownika (pracowników?) sieci T-Mobile w niczym nie zraża. Sieć zatrudnia przecież jego/ich (podejrzewam) właśnie i TYLKO po to, by oferować (również) mnie, i bez przerwy, kolejne nowe taryfy, możliwości oraz serwisy.

Może jednak coś kupię.

  Bo w przeciwnym wypadku już nie dadzą mi (nigdy?) spokoju?

Grzegorz Ziętkiewicz Utwórz swoją wizytówkę Dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny. W okresie 1980 - 81 redaktor prasy NSZZ "Solidarność" ZR Wielkopolska w Poznaniu, internowany 13. 12. 1981. Na emigracji w RFN 1983 - 97. Były berliński korespondent Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa oraz korespondent paryskiej "Kultury". Autor periodyków (nakładem władz Miasta Berlina) o historii i współczesności Polaków w Niemczech i w Berlinie. W latach 90. współpraca dziennikarska z tygodnikiem "Wprost", "Rzeczpospolitą" "Tygodnikiem Powszechnym" i "Gazetą Wyborczą" oraz I PR. Obecnie autor cyklicznego programu o tematyce polsko-niemieckiej na antenie Radia Merkury Poznań. <a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka